Сокол Т.К.

(учитель географії, методист кафедри точних і 

природничих дисциплін Рівненської гуманітарної гімназії).


Лекція на тему: «Інтеграція природничих наук у змісті старшої школи: від теорії до практики».
1. Інтеграція наук як вимога часу.
2. Сутність та завдання шкільного предмету «Природничі науки».
3. Українські проекти інтегрованого курсу «Природничі науки».
4. Досвід Рівненської гуманітарної гімназії з вивчення «Природничих наук».
Об’єднання предметів у інтегровані курси є світовою тенденцією, яка дає гарні результати. Природничі науки об’єднані в один предмет у шкільних програмах США, Канади, Сінгапуру, Ізраїлю та в багатьох країнах Європи. Міністерство освіти та науки України у 2018 році дало старт експерименту із запровадження єдиного курсу для старшокласників «Інтегрований курс. Природничі науки.» Предмет об’єднує географію, біологію, фізику, хімію, астрономію, екологію. Рівненська гуманітарна гімназії є експериментальним майданчиком з втілення інтегрованого курсу «Природничі науки» під егідою МОН України.

Back to top